fbpx

НАЗАР ТКАЧЕНКО

Бізнес про Бізнес

Ми запитали підприємців, яку модель бізнесу вони визначили для себе в умовах карантину

НАЗАР ТКАЧЕНКО

Доставка алкогольних коктейлів "Bodler", рекламне агентство "На правах реклами"

Співзасновник сервісу доставки алкогольних коктейлів “Bodler”; співзасновник рекламного агентства “На правах реклами”

Підприємець говорить

Назар Ткаченко, співзасновник сервісу доставки алкогольних коктейлів “Bodler“; співзасновник рекламного агентства “На правах реклами”.

Назар поділився своїм баченням щодо змін у власному бізнесі під час карантину через #Covid19

1. Що і як змінилось у вашій роботі під час карантину? (команда, постачальники, клієнти тощо)

У розпал карантину (26 березня), ми з партнерами запустили сервіс доставлення алкогольних коктейлів Bodler. З дня коли була озвучена ідея до запуску пройшло всього 48 годин. За цей час ми пропрацювали перші 4 позиції в меню, зробили знімання, протестували продукт сам і зробили тестові відправки знайомим поціновувачам, створили юридичну оболонку, бренд, пропрацювали логістику і базові елементи маркетингової та бізнес-стратегії. Ця ідея для Києва не нова, але на момент запуску Bodler в Києві не працювала жодна схожа доставлення. Акцент зробили на сервіс і продукт. За півтора місяця збільшили меню в чотири рази, розширили зону доставлення по всій Україні та зробили перші B2B продажу. По виходу з карантину плануємо з просто сервісу доставлення коктейлів вирости в особливий алкогольний коктейльний бренд. Вже зараз бачимо, як у споживача не дивлячись на карантин збереглося бажання не знижувати планку алкоголю який вони звикли пити в барах. Це, до речі, одна з причин успіху сервісу: влаштувати домашню вечірку або відпочити вдома після робочого дня  не означає пити чистий міцний алкоголь або вино. Бар може приїхати до тебе додому. Ще з важливого: то, що сервіс запустили з вкладеннями в 3000 грн, а зараз, через півтора місяця після запуску, ми отримали бізнес з місячним оборотом у 150 000 грн тільки на роздрібних продажах. Ми хоч і не могли собі дозволити великі соціальні ініціативи, але підтримали ініціативу Життєлюб і Розетка з купівлі товарів першої необхідності людям похилого віку.
Це що стосується самого сервісу Bodler.

Крім того, карантин торкнувся ще один мій бізнес — рекламне агентство “На правах Реклами”. Ми дуже тісно були пов’язані з ресторанним ринком і щільно співпрацюємо з рестораном Rumors, який через карантин припинив роботу повністю і не працював навіть на доставлення. На ефірі можу також розповісти що буде з ресторанами преміум-сегменту після карантину на основі того що зараз відбувається “всередині”.
З інших тем, які можу підтримати: реклама для малого / середнього бізнесу: що робити після виходу з карантину і як оптимізувати свої рекламні вкладення як рекламним агентствам малого і середнього формату “вижити” в період скорочення рекламних бюджетів як відкриття літніх терас позначиться на величезній кількості ресторанів які фізично не можуть поставити літню терасу і змушені будуть ще довше “простоювати”.

2. Які нові рішення та/або сервіси для роботи ви використовуєте під час карантину? (процедури, нововведення)

Одним з таких рішень став запуск нового власного проекту  сервісу доставлення алкогольних коктейлів Bodler. Він виріс з проекту,  в якому наша команда розробляла систему комунікації доставлення страв з ресторану клієнта. І поки ми обмірковували цю ідею  зустріли однодумців, після чого за 2 дні зібрали сервіс, аналогів якому на той момент не було. Що стосується сервісів для роботи всередині команди, то ми вже давно звикли працювати в режимі скайп-дзвінків з клієнтами не з України, тому нам не доводилося перебудовуватися на роботу в такому форматі. ZOOM, Skype, Asana, чати в Telegram – це основні сервіси якими ми користуємося для комунікації всередині команди так і  з клієнтами.

3. Яку пораду (поради) ви можете дати іншим підприємцям?

Те ж що і завжди: сміливість і гнучкість. Зараз, як ніколи, варто бути сміливими в просуванні своїх ідей, або ідей однодумців. Будь-яка ідея, в процесі втілення трансформується під впливом ринку, попиту та інших зовнішніх факторів. І в процесі цієї трансформації, в результаті, у вас обов’язково вийде продукт, який необхідний споживачеві і який полюблять ваші клієнти.

Сподобалась сторінка? Поділіться важливим з Друзями:

Поділитися на facebook
Поділитися на twitter
Поділитися на linkedin
Поділитися на telegram
Поділитися на whatsapp
Поділитися на email

Наразі інформаційний портал працює в тестовому режимі.