fbpx

ТАРАС МОРОЗ

Бізнес про Бізнес

Ми запитали підприємців, яку модель бізнесу вони визначили для себе в умовах карантину

ТАРАС МОРОЗ

Засновник і головний виконавчий директор роздрібно-торговій мережі "Молоко від Фермера".

ТМ “Молоко від Фермера” – торгово-виробнича мережа, яка спеціалізується на виробництві натуральних, екологічно чистих продуктів. Компанія є фуд-бренд з власними стандартами якості та чутливим ставленням до потреб споживача.

 

Підприємець говорить

На цей час асортимент “Молоко від Фермера”  налічує 250 одиниць. Ключові продукти  молоко і йогурти з натуральними фруктовими наповнювачами, запіканки та  морозиво.

Зараз в активі компанії 70 магазинів, а географічно ми представлені в Києві, Ірпені, Одесі та Кривому Розі..

Тарас Мороз, засновник і головний виконавчий директор роздрібно-торговій мережі “Молоко від Фермера”. Тарас працює у приватному бізнесі понад 20 років.

З 2010 року став розвивати торгово-виробнича мережа “Молоко від Фермера”.
Чому? Тому що на той момент на ринку було вкрай мало компаній, які пропонували б натуральні продукти вітчизняного виробництва.

Поговорили про те, як розвивати мережу, що потрібно робити в кризу та як зберегти мотивацію.

1. Чи є у компанії мережа постачальників? Які вимоги до них?

Більшість продуктів компанія створює самостійно на базі сучасних господарств Київської області, Білоцерківського району. Деякі продукти, наприклад козячі сири надають партнери, сімейні бізнеси і фермерські підприємства, близькі нам по філософії і стосовно якості продукту.

2. Чи є у компанії взаємодія з агробізнесом в Україні? 

Компанія працює зараз на базі сучасних фермерських господарств Київської області, Білоцерківського району. З розширенням географії магазинів, зміниться і географія підрядників. Безумовно, ми зосереджені на якості продукту, але його транспортування і дотримання стандартів зберігання є також вкрай важливими аспектами для збереження смакових характеристик.

3. Що приніс карантин? Які нововведення в компанії окрім дотримування санітарних та гігієничних норм? 

В першу чергу ми знизили ціну на незбиране молоко до 19,6 грн. за кг. Наше молоко натуральне, володіє високою щільністю і тому ціна розраховується на кілограм, а не на літр. Крім, цього ми запустили власну систему доставлення продуктів, в тих частинах міста, де на це був запит. Але водночас ми продовжували відкривати магазини. За карантин ми відкрили 18 магазинів, в тому числі наш перший в Кривому Розі і новий формат магазину на Подолі – магазин + міське кафе з великою літнім майданчиком. В період ослаблення у нас намічені відкриття другого магазину в Ірпені та 5-го в Одесі.

4. Ваш прогноз щодо ринку збуту молочної продукції (зліт чи падіння) на найближчі 3-6 місяців?

Колись був ризик дефіциту натурального молока, але це стадію ми успішно подолали. Як будуть розвиватися події далі покаже в першу чергу ситуація навколо пандемії

5. Наскільки сильно постраждав офлайн продаж під час карантину?

Ми не помітили сильних коливань в продажах в період карантину і не думаємо, що вони впадуть. Потреба ж у натуральних продуктах тільки зростає.

6. Які заходи або реформи необхідні для розвитку індустрії?
Для розвитку індустрії потрібна здорова ринкова економіка, з попитом і пропозицією, з конкуренцією і розвитком.

Сподобалась сторінка? Поділіться важливим з Друзями:

Поділитися на facebook
Поділитися на twitter
Поділитися на linkedin
Поділитися на telegram
Поділитися на whatsapp
Поділитися на email

Наразі інформаційний портал працює в тестовому режимі.