fbpx

ТЕТЯНА АБРАМОВА

Бізнес про Бізнес

Ми запитали підприємців, яку модель бізнесу вони визначили для себе в умовах карантину

ТЕТЯНА АБРАМОВА

ТОВ " RITO"
Тетяна Абрамова, ТОВ ” RITO” виробництво та продаж дизайнерського трикотажного одягу. Ідеальний трикотажний светр – це коли тобі хочеться носити його весь час: c брюками на роботу, з шортами будинку, з джинсами на пікнік. Іншими словами – загорнутися в нього як в кокон і не розвертатися. Майстром трикотажу – комфортного, але дуже вимогливого матеріалу – по праву вважається українська компанія RITO. RITO – це не просто унікальний бренд з історією в чверть століття. Тут зібралася команда, закохана в мистецтво трикотажу, яка стежить за всіма модними тенденціями, по всьому світу шукає кращі матеріали, вникає в особливості новітніх технологій, щоб в короткі терміни освоїти їх і рухатися далі. У відповідь ми отримуємо подяку і любов наших шанувальниць.

Підприємець говорить

Підприємець говорить

Тетяна Абрамова – СЕО і засновник компанії RITO, виробника трикотажного одягу.
За 20 років компанія з маленького ательє «виросла» в сучасне виробництво повного циклу — від ескізу до прилавка.
RITO по дизайну і якості конкурує зі світовими трикотажними марками та успішно продається не тільки в Україні, а й в Литві, Данії, Чехії, Канаді.

Тетяна Абрамова поділилась своєю думкою на тему що робити бізнесу під час карантину через #Covid19.

1. Що і як змінилось у вашій роботі під час карантину? (команда, постачальники, клієнти тощо)

Змінилося – все! Бізнес перейшов у формат онлайн (10% від обсягу продажів). Вся команда – залишається вдома. Збитки, втрачений сезон.

2. Які нові рішення та/або сервіси для роботи ви використовуєте під час карантину? (процедури, нововведення)

Активно розвиваємо соцмережі, весь дохід від онлайн продажів направляємо на фінансову підтримку всіх співробітників. На  спільних онлайн конференціях разом з колегами обговорюємо і шукаємо нові напрямки виробництва і сервісу, продукти, які будемо просувати після карантину. Ця ситуація стала перевіркою на щирість, декларованих компаніями цінностей.

3. Що стало би у допомозі вашому бізнесу зараз?

Реальна підтримка з боку держави щодо зниження податкового навантаження до кінця 2020.

4. Яку пораду (поради) ви можете дати іншим підприємцям

Використовувати період, який настане після карантину, як період можливостей. У будь-якій галузі можна знайти переваги і те, що люди будуть змушені на найближчі пів року залишатися в Україні, будуть проблеми з імпортом все це може допомогти вітчизняному бізнесу. Стукайте у двері тих компаній, які раніше були вам недоступні за ціною, зараз все будуть відкриті для будь-яких взаємодій.

підприємництво, яке у кожного з вас у крові. Тож, новий бізнес неодмінно буде!

Сподобалась сторінка? Поділіться важливим з Друзями:

Поділитися на facebook
Поділитися на twitter
Поділитися на linkedin
Поділитися на telegram
Поділитися на whatsapp
Поділитися на email

Наразі інформаційний портал працює в тестовому режимі.