fbpx

ЮЛІЯ САВОСТІНА

Бізнес про Бізнес

Ми запитали підприємців, яку модель бізнесу вони визначили для себе в умовах карантину

ЮЛІЯ САВОСТІНА

проєкт "MADE IN UKRAINE"

Проєкт Made in Ukraine – громадська організація та соціальний бізнес. За перші п’ять років Made in Ukraine головна місія – зробити купівлю товарів українського походження побутовою звичкою – виконана! Наступна мета – створити середовище для цивілізованого ведення бізнесу в Україні. Made in Ukraine спілкується та співпрацює з 8000 підприємств, що налічують від 5 до 250 найманих працівників кожен.

Підприємець говорить

Made in Ukraine – це кластер, що допомагає популяризації продукції, подій, бізнесів, туристичних локацій, які можуть бути рекомендованими і внутрішньому споживачу, і всьому світові.

Сьогодні Made in Ukraine веде два основних напрямки діяльності:

Громадська: популяризація підприємництва серед населення; навчання підприємців та персоналу для МСБ GROW UA; захист підприємців та вплив на зміни у законодавстві щодо МС; популяризація України за кордоном

Комерційна: фестивалі, маркети; тревел агенція; маркетинг; продакшн (програми «Успішні в Україні» та «Мандруй СВОЄ») та виробництво (путівники Україною за оригінальною розробкою команди; листівки/блокноти/еко-торбинки)

Made in Ukraine успішно співпрацює з Міністерством освіти України, Міністерством інформаційної політики, Міністерством економічного розвитку та торгівлі, Міністерством закордонних справ, ООН, проектом StartUP Ukraine.

Юлія Савостіна поділилась своєю думкою на тему що робити бізнесу під час карантину через #Covid19.

1. Що і як змінилось у вашій роботі під час карантину? (команда, постачальники, клієнти тощо)

Якщо опустити велику ідеологічну складову нашого проекту і взяти лише бізнес-модель, то можна побачити, що ми проводимо багато офлайн-заходів, заробляємо на них і вкладаємо гроші в промоцію українських товарів, туризму тощо в середині країни та за кордоном. Масові заходи відмінилися і не факт, що їх дозволять проводити раніше осені. Тож ми почати шукати нові форми існування проекту та заробітку.

2. Які нові рішення та/або сервіси для роботи ви використовуєте під час карантину? (процедури, нововведення)

У нас в офісі ми всією командою збиралися лише раз на тиждень до карантину. А так команди різних проектів працювали в тому режимі і там, де їм зручно. Важко було в перший тиждень, коли ми обирали інструменти, яких нам не вистачало для спілкування. І сьогодні для нас це Zoom для нарад та проведення круглих столів, залишився робочий чат в телеграмі. Ми давно працюємо в zoho та asana, але я все ще шукаю ідеальний інструмент для офісу в одній програмі, аби там було все, у тому числі і наші величезні архіви з інформацією. Поки що шукаю.

3. Що стало би у допомозі вашому бізнесу зараз?

Головна порада у цей час від мене: дорогі підприємці, пам’ятайте, що навіть якщо у цей важкий час ви не зможете врятувати бізнес і вам доведеться його закрити, це не страшно. Можна закрити бізнес, але не можна вбити підприємництво, яке у кожного з вас у крові. Тож, новий бізнес неодмінно буде!

Сподобалась сторінка? Поділіться важливим з Друзями:

Поділитися на facebook
Поділитися на twitter
Поділитися на linkedin
Поділитися на telegram
Поділитися на whatsapp
Поділитися на email

Наразі інформаційний портал працює в тестовому режимі.