fbpx

Бізнес про Бізнес

Ми запитали підприємців, яку модель бізнесу вони визначили для себе в умовах карантину 

Юлія Савостіна, проєкт Made in Ukraine

Проєкт Made in Ukraine - громадська організація та соціальний бізнес. За перші п’ять років Made in Ukraine головна місія – зробити купівлю товарів українського походження побутовою звичкою – виконана! Наступна мета – створити середовище для цивілізованого ведення бізнесу в Україні. Made in Ukraine спілкується та співпрацює з 8000 підприємств, що налічують від 5 до 250 найманих працівників кожен.

Підприємець говорить

 

Made in Ukraine – це кластер, що допомагає популяризації продукції, подій, бізнесів, туристичних локацій, які можуть бути рекомендованими і внутрішньому споживачу, і всьому світові.

 

Сьогодні Made in Ukraine веде два основних напрямки діяльності:

 

Громадська: популяризація підприємництва серед населення; навчання підприємців та персоналу для МСБ GROW UA; захист підприємців та вплив на зміни у законодавстві щодо МС; популяризація України за кордоном

 

Комерційна: фестивалі, маркети; тревел агенція; маркетинг; продакшн (програми «Успішні в Україні» та «Мандруй СВОЄ») та виробництво (путівники Україною за оригінальною розробкою команди; листівки/блокноти/еко-торбинки)

Made in Ukraine успішно співпрацює з Міністерством освіти України, Міністерством інформаційної політики, Міністерством економічного розвитку та торгівлі, Міністерством закордонних справ, ООН, проектом StartUP Ukraine.

 

Юлія Савостіна  поділилась своєю думкою на тему що робити бізнесу під час карантину через #Covid19.

 

  1. Що і як змінилось у вашій роботі під час карантину? (команда, постачальники, клієнти тощо)

 

Якщо опустити велику ідеологічну складову нашого проекту і взяти лише бізнес-модель, то можна побачити, що ми проводимо багато офлайн-заходів, заробляємо на них і вкладаємо гроші в промоцію українських товарів, туризму тощо в середині країни та за кордоном. Масові заходи відмінилися і не факт, що їх дозволять проводити раніше осені. Тож ми почати шукати нові форми існування проекту та заробітку.

 

2. Які нові рішення та/або сервіси для роботи ви використовуєте під час карантину? (процедури, нововведення)

 

У нас в офісі ми всією командою збиралися лише раз на тиждень до карантину. А так команди різних проектів працювали в тому режимі і там, де їм зручно. Важко було в перший тиждень, коли ми обирали інструменти, яких нам не вистачало для спілкування. І сьогодні для нас це Zoom для нарад та проведення круглих столів, залишився робочий чат в телеграмі. Ми давно працюємо в zoho та asana, але я все ще шукаю ідеальний інструмент для офісу в одній програмі, аби там було все, у тому числі і наші величезні архіви з інформацією. Поки що шукаю.

 

3. Що стало би у допомозі вашому бізнесу зараз?

 

Головна порада у цей час від мене: дорогі підприємці, пам’ятайте, що навіть якщо у цей важкий час ви не зможете врятувати бізнес і вам доведеться його закрити, це не страшно. Можна закрити бізнес, але не можна вбити підприємництво, яке у кожного з вас у крові. Тож, новий бізнес неодмінно буде!

Сподобалась сторінка? Поділіться важливим з Друзями:

Поділитися на facebook
Поділитися на twitter
Поділитися на linkedin
Поділитися на telegram
Поділитися на whatsapp
Поділитися на email

Тетяна Абрамова

Тетяна Абрамова, ТОВ " RITO" виробництво та продаж дизайнерського трикотажного одягу. Ідеальний трикотажний светр - це коли тобі хочеться носити його весь час: c брюками на роботу, з шортами будинку, з джинсами на пікнік. Іншими словами - загорнутися в нього як в кокон і не розвертатися. Майстром трикотажу - комфортного, але дуже вимогливого матеріалу - по праву вважається українська компанія RITO. RITO - це не просто унікальний бренд з історією в чверть століття. Тут зібралася команда, закохана в мистецтво трикотажу, яка стежить за всіма модними тенденціями, по всьому світу шукає кращі матеріали, вникає в особливості новітніх технологій, щоб в короткі терміни освоїти їх і рухатися далі. У відповідь ми отримуємо подяку і любов наших шанувальниць.

Підприємець говорить

Тетяна Абрамова – СЕО і засновник компанії RITO, виробника трикотажного одягу.
За 20 років компанія з маленького ательє «виросла» в сучасне виробництво повного циклу — від ескізу до прилавка.
RITO по дизайну і якості конкурує зі світовими трикотажними марками та успішно продається не тільки в Україні, а й в Литві, Данії, Чехії, Канаді.

Тетяна Абрамова поділилась своєю думкою на тему що робити бізнесу під час карантину через #Covid19.

  1. Що і як змінилось у вашій роботі під час карантину? (команда, постачальники, клієнти тощо)

Змінилося – все! Бізнес перейшов у формат онлайн (10% від обсягу продажів). Вся команда – залишається вдома. Збитки, втрачений сезон.

  1. Які нові рішення та/або сервіси для роботи ви використовуєте під час карантину? (процедури, нововведення)

Активно розвиваємо соцмережі, весь дохід від онлайн продажів направляємо на фінансову підтримку всіх співробітників. На  спільних онлайн конференціях разом з колегами обговорюємо і шукаємо нові напрямки виробництва і сервісу, продукти, які будемо просувати після карантину. Ця ситуація стала перевіркою на щирість, декларованих компаніями цінностей.

  1. Що стало би у допомозі вашому бізнесу зараз?

Реальна підтримка з боку держави щодо зниження податкового навантаження до кінця 2020.

  1. Яку пораду (поради) ви можете дати іншим підприємцям

Використовувати період, який настане після карантину, як період можливостей. У будь-якій галузі можна знайти переваги і те, що люди будуть змушені на найближчі пів року залишатися в Україні, будуть проблеми з імпортом все це може допомогти вітчизняному бізнесу. Стукайте у двері тих компаній, які раніше були вам недоступні за ціною, зараз все будуть відкриті для будь-яких взаємодій.

підприємництво, яке у кожного з вас у крові. Тож, новий бізнес неодмінно буде!

Сподобалась сторінка? Поділіться важливим з Друзями:

Поділитися на facebook
Поділитися на twitter
Поділитися на linkedin
Поділитися на telegram
Поділитися на whatsapp
Поділитися на email

Кирило Левін, Засновник проєкту Огошка Діджитал

Ми не обіцяємо того, що не можемо виконати. Вартість нашої роботи безпосередньо залежить від результатів просування сайтів клієнтів. Підтримуємо і покращуємо результат завдяки постійній роботі над проектом.

Підприємець говорить

Кирило Левін, Засновник проєкту Огошка Діджитал  поділився своєю думкою на тему що робити бізнесу під час карантину через #Covid19.

Для розробки та тестування проєкту Ogoshka Digital ми запустили свій інтернет-магазин ogoshka.ua! Все перевірено на собі протягом 3-х років завдяки самому вимогливому контролеру – споживачеві! Ми підвищуємо конверсію, збільшуємо продажі, знижуємо вартість рекламних кампаній.

1.       Що і як змінилось у вашій роботі під час карантину? (команда, постачальники, клієнти тощо)

Суттєво збільшився попит і кількість нових клієнтів. Сильно посилилась активність постійних клієнтів та постачальників.

Активізувались напрямки діяльності, які були заплановані на друге півріччя, наприклад: вихід на експорт та міжнародні торговельні майданчики, залучення іноземних постачальників.

2.       Які нові рішення та/або сервіси для роботи ви використовуєте під час карантину? (процедури, нововведення)

Звісно – ZOOM.

Почали створювати освітній контент у вигляді статей для блога та відео для youtube каналу. Нам здається, це допоможе нашим новим клієнтам знайти багато рішень самостійно та частину інструментів використовувати власноруч.

3.       Що стало би у допомозі вашому бізнесу зараз?

Послаблення податкового навантаження.

Активізація програм підтримки мікро, малого та середнього бізнесів як на рівні фінансування так і на освітньому рівні

4.       Яку пораду (поради) ви можете дати іншим підприємцям

Найкращий спосіб передбачити майбутнє – це створити його.

Ми використовуємо цей принцип самі і радимо всім нашим клієнтам. Реальність навколо нас змінюється тому не можна витрачати час на використання старих рішень, потрібно шукати та створювати нові, більш ефективні рішення.

 

 

Сподобалась сторінка? Поділіться важливим з Друзями:

Поділитися на facebook
Поділитися на twitter
Поділитися на linkedin
Поділитися на telegram
Поділитися на whatsapp
Поділитися на email

Михайло Дубенський

Михайло Дубенський, ТОВ Logistic Center-транспортно-експедиційна компанія, щл доставляє вантажі будь-якого рівня складності в 152 країни світу, має сотні партнерів. Ми відповідаємо своєю репутацією за кожне слово, за кожен кілометр.

Підприємець говорить

Михайло Дубенський, керуючий партнер компанії Logistic Center  поділився своєю думкою на тему що робити бізнесу під час карантину через #Covid19.

1.       Що і як змінилось у вашій роботі під час карантину? (команда, постачальники, клієнти тощо)

Перейшли на віддалену роботу згідно з постанови Кабміну, але для нашого бізнесу це не критично, тому що звикли працювати дистанційно і раніше, ніяких перешкод не маємо, клієнти та партнери не відчувають жодних незручностей.

2.       Які нові рішення та/або сервіси для роботи ви використовуєте під час карантину? (процедури, нововведення)

Більше уваги до роботи з Бітрікс24, скайп-дзвінки робимо в whatsapp – більше особливих змін не відбувається. Головними інструментами роботи залишаються електронна пошта та мобільний зв’язок.

3.       Що стало б у допомозі вашому бізнесу зараз?

Зменшення податкового навантаження та податкові канікули на період карантину, спрощення звітності (наприклад повне скасування обов’язкової наявності договорів та актів виконаних робіт), спрощення валютного контролю

У центрі 15 років успіху компанії Logistic Center лежить партнерство: внутрішнє і зовнішнє (double team), яке відображає її філософію і є ключовим критерієм її діяльності.

Сподобалась сторінка? Поділіться важливим з Друзями:

Поділитися на facebook
Поділитися на twitter
Поділитися на linkedin
Поділитися на telegram
Поділитися на whatsapp
Поділитися на email

Надія Алексіна

Фізична особа-підприємець, представник малого бізнесу без найманих працівників

Підприємець говорить

Надія Алексіна  підприємець, яка не просто адаптувала свій бізнес під час карантину. А навіть більше — відкрила новий.

Отже, початок був від компанії установника натяжних та акустичних модульних стельових конструкцій.

А зараз Lechler Farm – косметичне виробництво: міцелярна вода, косметичний засіб з антисептичними властивостями.
Надія Алексіна поділилась своєю думкою на тему що робити бізнесу під час карантину через #Covid19.

1. Що і як змінилось у вашій роботі під час карантину? (команда, постачальники, клієнти тощо)

Перейшла в зовсім новий напрям  виробництво косметичних засобів.

2. Які нові рішення та/або сервіси для роботи ви використовуєте під час карантину?

Процедури, нововведення реєстрація в Держспоживслужбі, інтернет, комерційні продажі, “пластичність”, швидкість реакцій на потреби ринку, відтермінування платежів з постачальниками

3. Що стало б у допомозі вашому бізнесу зараз?

Доступні кредити, інформація про малі українські виробництва на каналах, найбільше б допомогло, звичайно, якби хоча б не заважали 🙂

4. Яку пораду (поради) ви можете дати іншим підприємцям

Не боятися перевірок, поліції, податкових. Треба вчитись з ними розмовляти мовою закону

 

Сподобалась сторінка? Поділіться важливим з Друзями:

Поділитися на facebook
Поділитися на twitter
Поділитися на linkedin
Поділитися на telegram
Поділитися на whatsapp
Поділитися на email

Назар Ткаченко

Співзасновник сервісу доставки алкогольних коктейлів "Bodler"; співзасновник рекламного агентства "На правах реклами"

Підприємець говорить

Назар Ткаченко, співзасновник сервісу доставки алкогольних коктейлів “Bodler“; співзасновник рекламного агентства “На правах реклами”.

Назар поділився своїм баченням щодо змін у власному бізнесі під час карантину через #Covid19

  1. Що і як змінилось у вашій роботі під час карантину? (команда, постачальники, клієнти тощо)

У розпал карантину (26 березня), ми з партнерами запустили сервіс доставлення алкогольних коктейлів Bodler. З дня коли була озвучена ідея до запуску пройшло всього 48 годин. За цей час ми пропрацювали перші 4 позиції в меню, зробили знімання, протестували продукт сам і зробили тестові відправки знайомим поціновувачам, створили юридичну оболонку, бренд, пропрацювали логістику і базові елементи маркетингової та бізнес-стратегії. Ця ідея для Києва не нова, але на момент запуску Bodler в Києві не працювала жодна схожа доставлення. Акцент зробили на сервіс і продукт. За півтора місяця збільшили меню в чотири рази, розширили зону доставлення по всій Україні та зробили перші B2B продажу. По виходу з карантину плануємо з просто сервісу доставлення коктейлів вирости в особливий алкогольний коктейльний бренд. Вже зараз бачимо, як у споживача не дивлячись на карантин збереглося бажання не знижувати планку алкоголю який вони звикли пити в барах. Це, до речі, одна з причин успіху сервісу: влаштувати домашню вечірку або відпочити вдома після робочого дня  не означає пити чистий міцний алкоголь або вино. Бар може приїхати до тебе додому. Ще з важливого: то, що сервіс запустили з вкладеннями в 3000 грн, а зараз, через півтора місяця після запуску, ми отримали бізнес з місячним оборотом у 150 000 грн тільки на роздрібних продажах. Ми хоч і не могли собі дозволити великі соціальні ініціативи, але підтримали ініціативу Життєлюб і Розетка з купівлі товарів першої необхідності людям похилого віку.
Це що стосується самого сервісу Bodler.

Крім того, карантин торкнувся ще один мій бізнес — рекламне агентство “На правах Реклами”. Ми дуже тісно були пов’язані з ресторанним ринком і щільно співпрацюємо з рестораном Rumors, який через карантин припинив роботу повністю і не працював навіть на доставлення. На ефірі можу також розповісти що буде з ресторанами преміум-сегменту після карантину на основі того що зараз відбувається “всередині”.
З інших тем, які можу підтримати: реклама для малого / середнього бізнесу: що робити після виходу з карантину і як оптимізувати свої рекламні вкладення як рекламним агентствам малого і середнього формату “вижити” в період скорочення рекламних бюджетів як відкриття літніх терас позначиться на величезній кількості ресторанів які фізично не можуть поставити літню терасу і змушені будуть ще довше “простоювати”.

2. Які нові рішення та/або сервіси для роботи ви використовуєте під час карантину? (процедури, нововведення)

Одним з таких рішень став запуск нового власного проекту сервісу доставлення алкогольних коктейлів Bodler. Він виріс з проекту,  в якому наша команда розробляла систему комунікації доставлення страв з ресторану клієнта. І поки ми обмірковували цю ідею  зустріли однодумців, після чого за 2 дні зібрали сервіс, аналогів якому на той момент не було. Що стосується сервісів для роботи всередині команди, то ми вже давно звикли працювати в режимі скайп-дзвінків з клієнтами не з України, тому нам не доводилося перебудовуватися на роботу в такому форматі. ZOOM, Skype, Asana, чати в Telegram – це основні сервіси якими ми користуємося для комунікації всередині команди так і  з клієнтами.

3. Яку пораду (поради) ви можете дати іншим підприємцям?

Те ж що і завжди: сміливість і гнучкість. Зараз, як ніколи, варто бути сміливими в просуванні своїх ідей, або ідей однодумців. Будь-яка ідея, в процесі втілення трансформується під впливом ринку, попиту та інших зовнішніх факторів. І в процесі цієї трансформації, в результаті, у вас обов’язково вийде продукт, який необхідний споживачеві і який полюблять ваші клієнти.

 

Олексій Самульов

Олексій Самульов, Questoria.ua Наша мета - зробити квесторі таким же популярним видом дозвілля, як кіно! Перший крок — створення мережі клубів. Ми вже представлені в 67 містах. Місія:приносити у світ що надихає ігрові події — квесторів — об'єднують активних, що цінують самовираження, людей.

Підприємець говорить

Олексій Самульов, засновник Questoria.ua

Квесторі  це ігри, побудовані на спілкуванні. Учасники грають за героїв закрученого сюжету, а перемогу приносить вміння знайти друзів і перехитрити ворогів!
C 2009 року ми влаштовуємо такі ігри на днях народження, корпоративах, дитячих святах, а також проводимо відкриті гри за розкладом для всіх охочих.

Олексій Самульов поділився  своєю думкою на тему що робити бізнесу під час карантину через #Covid19.

 

  1. Що і як змінилось у вашій роботі під час карантину? (команда, постачальники, клієнти тощо)

Ми проводили заходи в 3х містах – довелося вийти онлайн, організувати онлайн-тімбілдинги та дні народження, квест-бокс з доставкою про вчених, які шукають вакцину

2. Які нові рішення та/або сервіси для роботи ви використовуєте під час карантину? (процедури, нововведення)

Zoom, http://q-team.info/zoomgame

3. Що стало б у допомозі вашому бізнесу зараз?

Кредитна підтримка на оборотні кошти, PR, медійність

4. Яку пораду (поради) ви можете дати іншим підприємцям

Під час кризи на перший план в роботі з командою виходять цінності. Ми працюємо саме з командами МСБ  тімбилдінг, системне командо утворення в кризу. Можу навчити, як підвищити залученість команди при роботі на відстані.

Сподобалась сторінка? Поділіться важливим з Друзями:

Поділитися на facebook
Поділитися на twitter
Поділитися на linkedin
Поділитися на telegram
Поділитися на whatsapp
Поділитися на email

Сподобалась сторінка? Поділіться важливим з Друзями:

Поділитися на facebook
Поділитися на twitter
Поділитися на linkedin
Поділитися на telegram
Поділитися на whatsapp
Поділитися на email

Аніта Соловей

Отельний бізнес, нерухомість

Підприємець говорить

Аніта Соловей, підприємниця в отельному бізнесі, який безпосередньо постраждав під час карантину через #Covid19 поділилася своїми думками:

  1. Що і як змінилось у вашій роботі під час карантину? (команда, постачальники, клієнти тощо)

Глобально, ми були вимушені зупинити 2 бізнесу для збереження здоров’я наших співробітників.

        2. Які нові рішення та/або сервіси для        роботи ви використовуєте під час карантину? (процедури, нововведення)

Ми запросили орендні канікули. Всіх співробітників перевели на роботу на відстані.

          3. Що стало би у допомозі вашому бізнесу зараз?

Популяризація туризму! Полегшення податкового навантаження. Допомога від держави, ми змогли б більше інвестувати у маркетинг.

4. Яку пораду (поради) ви можете дати іншим підприємцям?

В першу чергу, зробити висновки. Це не перша, та і не остання криза. Всі, хто не був готовий — не мають відповідної бізнес-освіти. Передивитися бізнес-моделі та бути гнучкими. Наразі працює максимально швидка трансформація під потреби

Сподобалась сторінка? Поділіться важливим з Друзями:

Поділитися на facebook
Поділитися на twitter
Поділитися на linkedin
Поділитися на telegram
Поділитися на whatsapp
Поділитися на email
Наразі інформаційний портал працює в тестовому режимі.