fbpx

Маркетплейс

Дата і час публікації
23.03.2020 22:44

Marketplace надає унікальну можливість вашому бізнесу зробити перші кроки в е-комерсі та швидко розпочати онлайн продажі

Відкритий ринок – майданчик на якому виробники сільськогосподарської продукції та її споживачі можуть зустрітись без посередників! Він задуманий як відповідь на виклик епідемії COVID-19 та її наслідків. Багато селян сьогодні опинилися у складній ситуації, не маючи можливості реалізувати власновирощену продукцію на ринках та ярмарках України. Водночас, мешканці міст і селищ вимушені купувати фрукти, овочі, м’ясо, молоко та іншу продукцію виключно в магазинах та супермаркетах.

Ogoshka Digital – це комплексний сервіс з онлайн комерції. Для українських виробників та підприємців можливість швидко та ефективно запустити онлайн бізнес. Для вас створять правильний контент, запустять продажі на маркетплейсах та в соцмережах, інтегрують платіжні системи, склади та логістику, а також забезпечать якісний зв’язок із споживачем. Завдяки цьому сервісу будь-який український виробник може легко користуватися перевагами сучасних технологій та налагодженої інфраструктури. Вас забезпечать усім необхідним для інтернет продажів, вам потрібно лише створити крутий продукт. Зрештою, Ogoshka Digital чесно працює на стороні своїх клієнтів – без предоплат або абонплат, заробляючи разом з клієнтами на партнерських засадах.

Для дизайнерів – маркетплейс-сервіс. Складається з мобільного додатку та сайту і є безкоштовною для українських дизайнерів. Тут можна продавати свої речі в зручній та звичній формі для покупців, схожій по функціоналу до інстаграму. Для покупців працює доставка від нової пошти та вбудовані захищені грошові перекази. Таким чином сервіс є зручним для обох сторін.

Маркетплейс з коробки. E-commerce та нічого зайвого. Платформа для оптимізації бізнесу.

Найпопулярніший маркетплейс України, який відвідують 2,6 млн осіб на день. На майданчику представлено 104 млн товарів, якими торгують 234 тисячі продавців. Клієнти Prom.ua використовують ProSale — внутрішню рекламу в товарному каталозі. Щоб збільшити кількість переходів за оголошеннями ProSale, майданчик використовує контекстну рекламу, CPA- та тизерну мережі, ремаркетинг тощо. У ProSale оплачуються переходи на товар.На рекламних оголошеннях немає позначок про рекламу, вони виглядають як органічна видача. Мінімальна вартість за клік залежить від категорії, у якій розміщується товар.

Маркетплейс для перевірених продавців, діє програма захисту покупців та система контролю якості продукції продавців. Bigl.ua — це повністю платний маркетплейс. На Bigl.ua працюють 19 тисяч продавців, у яких має бути не менше 80% позитивних відгуків і не більше 15% скасованих замовлень. Кожна покупка на маркетплейсі застрахована на 5 тисяч гривень. Роботу інтернет-магазинів перевіряє служба контролю якості за допомогою таємних покупців.За останні шість місяців на Bigl.ua зайшли 45,6 млн відвідувачів, які зробили півмільйона замовлень на 300 млн грн. Покупці залишили 45 тисяч відгуків.

Маркетплейс авторських виробів та предметів колекціонування. Усі товари унікальні, асортимент різноманітний: одяг, взуття, аксесуари, косметика, товари для тварин тощо.

Lamoda — це інтернет-магазин одягу, взуття, аксесуарів, товарів для краси і будинку, у якого є маркетплейс як додатковий майданчик. На сайті Lamoda більше 1000 брендів. Асортимент постійно поповнюється новими товарами та брендами, серед яких всесвітньо відомі виробники, дизайнерські марки та ексклюзивні бренди. Маркетплейс співпрацює лише з офіційними представниками марок. Всі товари мають мати сертифікати. Продавці платять комісію за кожен проданий товар. Розмір комісії розраховується індивідуально і залежить від типу товарів.

Маркетплейс одягу Kasta за роки роботи залучив понад тисячу партнерів. У нього 6 мільйонів користувачів, які роблять більше 20 тисяч замовлень на день. Маркетплейс відвідує до 200 тисяч людей щодня. На сайті представлено понад 15 тисяч брендів. Вартість послуг майданчику обговорюється індивідуально та залежить від категорії товарів.

На цьому маркеті можна продавати товари будь-якої категорії, вартість становить від пару гривень до мільярдів. Діє послуга “Безпечна угода”.

Попередньо категорії товарів фото-апаратура та битова техніка, зараз розширений асортимент включаючи книжки та канцтовари. З F.ua и бытовой техникой. Сейчас этот интернет-магазин предлагает более широкий ассортимент товаров, включая книги и канц може співпрацювати будь-який суб’єкт підприємницької діяльності.

ПриватМаркет — це маркетплейс, який в 2016 році запустив Приватбанк. На ньому зареєстровано понад тисячу активних інтернет-магазинів. Сам маркетплейс пише про себе як про найбільший в Україні довідник підприємств, і що його партнери можуть знаходити нових покупців і партнерів серед понад 600 тис підприємств, а також отримувати повідомлення про нові тендери і брати в них участь. У розділі В2В зареєстровано понад 130 тисяч юридичних осіб. Є сервіс Zakupivli24, який дозволяє компаніям брати участь у державних тендерах.

Це один з найбільших гравців на українському онлайн-ринку, який кілька років тому розширив кількість продаваних категорій і перетворився в маркетплейс. У середньому, Rozetka.ua відвідують понад 12 млн осіб на місяць. Щоденна аудиторія сайту перевищує аудиторію десяти найбільших торгових центрів України разом узятих. Почавши продавати на маркетплейсе, ви зможете зробити частину цих користувачів своїми клієнтами. Користувачі Rozetka роблять стандартний щомісячний внесок 100 грн. Також з них стягується комісія за кожен проданий товар. Її розмір залежить від типу товарів, які продаються. Мінімальний відсоток Rozetka бере за продаж товарів Apple (2%), а найвищий — за годинники, подарунки та товари для свят (по 25%).

*дані ресурси наведені у якості прикладу та не несуть рекламних цілей.

**маєте якісний продукт власної національної розробки – надсилайте нам інформацію і ми додамо до загального списку. 

Інші матеріали

Наразі інформаційний портал працює в тестовому режимі.