fbpx

Лояльність і залученість співробітників у 2018 році

Дата і час публікації
09.09.2019 18:51

Високий рівень лояльності співробітників – важливий крок до збільшення лояльність клієнтів та результативність бізнесу. Hh.ua | grc запитав у пошукачів та користувачів сайту, як змінилась їх відношення до роботодавців у 2018 році, та порівняв результати опитування із аналогічними показниками за 2017 і 2016 роки.

Так, 48% респондентів заявили, що їхня лояльність до компанії не змінилася. 42% стали менш лояльними до своїх роботодавців, а про більшу лояльність заявили 10% опитаних. Нагадаємо, що характеризуючи 2017 рік, 45% респондентів заявили, що їхня лояльність до компанії не змінилася. 43% стали менш лояльними до своїх роботодавців, що на 7% менше, ніж у 2016 році. Більш лояльними стали тільки 12% опитаних, що на 16% менше за показник попереднього року. Тож тенденція щодо лояльності співробітників до своїх роботодавців рухається у бік зменшення. А от наприкінці 2016 року опитування пошукачів показували наступні результати: 28% «білих комірців» почали більше цінувати свої робочі місця і стали більш лояльні до компанії. У 36% знизилася лояльність, вони готові міняти роботу заради більш високої зарплати. І практично стільки само не змінили свого ставлення до роботодавця.

Говорячи про причини лояльного ставлення до компаній, на перші місця респонденти ставлять відповідне ставлення до себе з боку роботодавця та конкурентоспроможну заробітну плату.

Досить вагомим для пошукачів є людський фактор: стосунки з керівництвом та атмосфера в колективі загалом. Водночас на лояльність у ставленні до роботодавців впливають наявність можливостей для розвитку та набуття досвіду, стабільність компанії, відчуття власної цінності для компанії, близькість пошукачу місії/цілей/корпоративної культури компанії. Прикладом причин підвищення лояльності до компанії респонденти називали персоналізований підхід з боку роботодавців у вирішенні проблем, прозорість системи оплати праці та систематичність перегляду її розмірів, мотиваційні корпоративні програми тощо.

З іншого боку, доволі сильно виражена й тенденція до зниження рівня лояльності у частини респондентів.

Приводом для цього часто стає людський фактор та погане ставлення до співробітників, непрофесійність менеджменту, невиконання зобов’язань і домовленостей з боку роботодавця. Практично кожен третій респондент повідомив пояснив зниження лояльності невідповідністю рівня заробітної плати виконуваним обов’язками та відсутністю індивідуалізованого мотивувального підходу у цьому питанні. На третьому ж місці серед причин такого явища – відсутність перспективи кар’єрного розвитку та/чи мотивації.

Дані були отримані в результаті опитування, проведеного Міжнародним кадровим порталом hh.ua в рамках підготовки «Барометру ринку праці» 2018 у лютому-березні 2019 року.

 

hh.ua | grc  входить до складу найбільшого об’єднання рекрутингових проектів із восьми країн Європи та Азії з найширшою базою резюме — більше 25 млн.

З допомогою hh.ua | grc  більше 74 000 компаній шукають спеціалістів по 28 напрямках. До їхніх послуг пропонується понад 1 200 000 професійно складених резюме, які пройшли ручну модерацію HR-спеціалістів hh.ua | grc.

Основу пошукацької аудиторії сайту складають висококваліфіковані спеціалісти різного профілю. На сьогодні hh.ua | grc  володіє найчисленнішою аудиторією кандидатів ТОП-рівня та спеціалістів «західного взірця».

Усі проекти hh.ua | grc  розміщені на єдиній онлайн-платформі. Робота з нами — це можливість публікувати вакансій та переглядати резюме у всіх країнах присутності grc.ua з одного вікна.

На ринку міжнародного інтернет-рекрутменту grc.ua Україна відомий не тільки роботою кадрового порталу, але й реалізацією багатьох успішних проектів. З 2006 року розгорнулась дослідницька діяльність компанії, спрямована на глибинний аналіз поточних тенденцій ринку праці й прогнозування його розвитку. У той же час була заснована міжнародна «Премія HR-бренд» — єдиний професійний конкурс в області побудови репутації роботодавця.

 

Hh.ua | grc  – більше ніж job-портал!

Наразі інформаційний портал працює в тестовому режимі.